anne elephant

Idag började jag plugga. Oerhört bra, tack! Tanken var att jag skulle göra det nu också. Det gör jag inte. Det är lugnt, jag löser det ikväll. Vårdcentralen är något av det värsta jag vet. Det luktar ingenting. Fast ibland kommer det en pust av gammalt, då något abstrakt kistfärdigt gagglar förbi. Oftast i form av en tant eller gubbe. Och det är alltid tyst. Bortsett från dom som släpar fötterna i golvet såklart. Min uppgift där var dock inte att störa mig på omgivningen. Jag var där på undersökning. Jag har brock och ska eventuellt opereras någon gång. Eller jag hoppas på det i alla fall. Annars tänker jag bojkotta sjukvård för all framtid då det känns som att jag aldrig fått ut något av ett vårdcentral/sjukhusbesök. Nu ska jag skina ikapp med solen. Sen jobba. Sen skina ikapp med sanna, mhmm! puss

Jag bokade om min p&l-biljett idag. På fredag är den min. Ja-j-j-ja-ja jag är jävligt nöjd med min situation.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0