babylonsjukan

Pasta, sallad, kassler och rhode island-sås. Guld! Jag äter nattmat och är faktist väldigt nöjd med kvällen. Jag är lagom full och det är bra. Elller lite full men jag är nöjd. Albin är ett svin och festar med thåström! Detta bekräftar att mina vänner är dåliga vänner. Jag borde vara där.

Idag har varit en bra dag. Efter skolan som slutade tio åkte jag till stan och bodde med olof i solen. Ebba sammanstrålade ett tag och det var fint. Vi hittade fjärilar och våldtäktsänder! Sen tog jag mig typ till kålgårn för att dricka öl i fint sällskap för att sedan köpa grillar och mat och äta entrecote med bea och potatissallad. Guld, igen! Detta följdes upp med en invigningsfest på we för att sedan fortsätta till etage. Det blev helt okej billigt och jag anser att jag skötte min uppgift ganska bra. Eller okej jag måste erkänna att det inte sköttes exemplariskt men jag blev väldigt nöjd med kvällen ändå vill jag lova! Jag har även förlorat 300 kr på ett vad. Nu är min mat slut och nu ska jag sova.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0