flowers from the man who shot your cousin

Klockan slår utanför mitt fönster. Den har tagit sig ända tills dygnets sista timme, igen. Jag förstår mig inte på klockan. Den är så sjukt snabb. Sluta upp med detta, annars tänker jag bli statsminister och då ska det fanimej bli tidelag.

Idag har jag förvånats över att spöket pratat flera gånger, jag har jobbat matte, fått min andra ig-varning i engelska, tillbringat en solig rast i ett mörkt rum i en källare, gjort klar den första uppgiften efter halva fotokursen (tror det är fjorton uppgifter kvar), sölat på stan och köpt årets första glass, cyklat den första njutbara cykelturen, repat, gått på konsert, vart rädd för mötet med mamma, torkat golvet på bussen med kavajer, blivit lättad då mamma sov, varit en jobbig lillebror. Jag är nöjd med dagen måste jag säga.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0