it's pretty hard to beat the king

Jag är trött. Det var svårt att sova i natt. Jag skyller återigen på katterna. Bitter är jag också. Jag ska prova kaffe och mat. Men först måste jag duscha. Sen ska jag försöka ta tag i mig själv. Jag vet dock inte hur. Jag har upptäckt att det är matteprov nästa vecka. Och de enda dagar jag inte jobbar tills provet är fredag och lördag. Men jag vill inte plugga. Jag vill inte riktigt göra någonting idag. Jag vill sova. Men det går inte. Jag ska jobba och sen direkt till harrys. Är inte särskilt pepp just nu men det glada i det hela är att jag kan inviga min kavaj som inhandlades igår. Nästa vecka ska jag köpa mer kläder. Jag måste mätta mitt konsumtionsbehov känner jag. Då är det bra med lön. En bra sak med lön är att jag just fick reda på att jag får 800 kr extra på nästa lön. Tack. Det här hindrar mig dock inte från att söka nya jobb. Lön.

Det kanske talar emot hela inlägget men jag är glad



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0