kulisser

Kastrullen blev ju ganska fin i alla fall. Botten är nu täckt av små svarta krokar som vägrar försvinna, jag gillar det. Då det tog en begränsad evighet att diska uppstod en viss panik. Det blev inte bättre för att min cykel spenderade tid någon annanstans. Istället fick jag åka container till tåget. Väl på jobbet sålde jag ungefär lika bra som en hästsko i snöstorm. På väg hem rökte jag utanför pappas jobb, blev paraniod, skällde ut min cykel, gjorde en snabbvisit hos sanna där även poppe och sofie befann sig och fick en skymt av den omtalade harry potter. Nu sitter jag här och inser att dia psalmas nya faktiskt är mycket bättre än vad jag fick intrycket av första gången jag lyssnade på den. En till sak jag gör är att misslyckas med att lyckas med det jag borde göra, plugga. Jag tror jag ska sova istället då detta var en bristvara igår natt. Det är ju trots allt imorgon som är sista dagen innan provet. puss



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0