le soleil de ta pensée

Jag hinner inte. Jag är alltid upptagen med något och när jag inte är upptagen med något är jag upptagen med att göra ingenting och väldigt mycket oftare borde jag vara upptagen med att plugga. Men äh, jag trivs. Idag följde jag upp gårdagens värdelösa prov med att göra ett betydligt bättre. Idag var det muntligt och den dagen jag får problem med att göra ett muntligt prov tänker jag, nej, det kommer inte hända. Ja, så fick jag tillbaka matteprovet också. Ig, men jag ska inte klaga, vad det gäller betyg är två bokstäver bättre än en. Och jag är fast besluten på den här punkten. Jag fick mina åtta poäng, precis som jag förutspått, jag känner att jag borde få lite extrapoäng för min exakta teori. Jobbet var hemskt men det gick bra, inget mer om det. Jag ogillar mitt jobb. Nu har jag kollat på mobiltelefoner, och abonnemang. Jag har nästan en plan, den kanske genomförs. Fast jag hatar fortfarande mobiltelefoner. Jag har betalat hundra pengar i månaden i ett år för en mobil som jag använt två tredjedelar av tiden. Den senare tredjedelen har jag dessutom betalat åttahundra pengar till för att få tillbaka en telefon jag inte ens vill använda mer. Kom inte och påstå att det inte är värt. Det är sjukt värt. Jag är nöjd. Ungefär lika nöjd som om jag hade sett en blå tiger i kurbitspyjamas på en på tok för liten trehjuling med stödhjul. På tal om sensationella saker är mitt rum kliniskt rent (läs: mamma har städat mitt rum i sex timmar). Jag invigde detta med att spilla sås på skrivbordet. Idag fick en söt flickvän en sötare hund. Näääääää ba skoja. Jag kan inte påstå att dragningskraften till det huset minskade. Imorgon är det valborg.
 


sannap
hahah! han är sötare än mig, men det är lugnt!:P
2009-04-30 • 08:10:08

klas
tror dig inte
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-04-30 • 09:14:59


olix
PAAARTAAAAY
2009-05-03 • 18:17:57


Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0