prostitution is the world's oldest profession

Jag tror det är pollen. Jag vet att det är jobbigt. Nu och ett tag framöver kommer jag antagligen gå omkring och se ut som en knarkad läckande kringla.

Igår var en grym kväll. Först svängde jag förbi amanda som hade köpt mina jeans och var segast i världen. Fast jag borde inte klaga då jag upptäckt att jag själv verkligen inte är bättre. När amanda äntligen fått på sig lite bearbetat tyg stack vil till åsbo för att följa upp med öl och ett kluster av vänner. Och grillat såklart. Jag har lite svårt att släppa det, men jag är verkligen grym på att grilla. Jag och sofie stack på förfest hos frida och inte sofie. Här tar ölen slut. Note to self: Ta med mycket öl nästa gång festen börjar tidigt. Hos frida ställde jag upp för laget och cyklade till affären. Affären var ett misslyckande. Eller snarare mitt besök där (läs: mina tre besök där). Som planerat befann vi oss sedan på etage för ett tappert försök att uppnå mer berusning. Ett försök som inte pågick så värst länge, tror jag, då jag har en flicka som inte riktigt kan kontrollera sitt alkoholintag. Jag hade en riktigt bra kväll igår. I fredags också för den delen. Det är lite jobbigt då jag blir sugen på fest igen av det hela. Trots att jag fortfarande inte är helt stabil. Onekligen inte min mage heller.


sannap
hörru sluta vika ut mig som en som inte kan dricka, jag kan ju dricka hur mkt som helst :P haha
2009-04-28 • 10:08:47

klas
här är det du som står för utviken
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-04-28 • 13:20:49



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0