risky business

Inte helt oväntat. Provet gick åt helvete. Jag började med att sitta med alla som skulle skriva som vanligt. Då jag skrev mitt första ord med tjugo minuter kvar han jag inte riktigt färdigt. Och det jag väl skrev hade ingen betydelse eller poäng alls. Det var ordbajs från första början. Då tiden var ute blev jag istället förflyttad till de som fått mer tid. Något man egentligen ska be om innan provet. Då jag är otroligt dålig blev jag särbehandlad men med tanke på slutresultatet hade jag lika gärna kunnat gå på en gång. Nu är det gjort i alla fall.

Nu har jag lyckats styra dagen lite då jag just ringde angående mitt inkassobrev. Det var förvånandsvärt lätt att förhandla och nu ska dom kissa lite på tre, så jag behöver inte oroa mig mer på en vecka. Så med ett lite bättre humör och johnossi på för lite hög volym ska jag nu baka. Mamma bakade faktiskt åt mig igår då hon hade tjuvlyssnat på mitt samtal med sanna men lisa har lyckats övertala mig att göra corn flakes-kakor.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0