santa monica bay

Jag kom precis innanför dörren. Det första jag hör är radion. Jag tror det var ring så spelar vi. Klockan är nio och hon välkomnar "er som valde att vila lite längre idag". Jag tänker inte bli gammal. Jag tänker inte lyssna på ring så spelar vi.

Igår präglades av sol. Och vind. Jag valde solen men utsattes för vinden. Det blev öl, vänner och en snabbvisit på musikcafét som egentligen bara var taskigt då vi gick på en gång. Sen hem till sanna med kopiösa mängder godis. Jag minns inte när jag såg så mycket godis senast. Jag äter verkligen inte godis nu för tiden. Så ovärda pengar. Min tandläkare sa förövrigt att det finns en fördel med rökning. Det är att man äter mindre godis. Sug på den! Jag sov kvar där och det slog mig att jag inte gillar att sova med sanna. Jag vet att jag sover bäst om jag ligger på andra sidan sängen vänd ifrån henne, men när jag gör det blir jag bara frustrerad eftersom jag mest och helst ligger lindad runt henne. Ungefär som en baconskiva runt en kycklingfilé.


Ida
Tur att de var du som var baconskivan och hon som var kycklingfilén. Jag hade inte velat bli kallad baconskiva.. Fast inte kycklingfilé heller för den delen. Men mest inte baconskiva!
http://idakjallq.blogg.se/
2009-04-18 • 10:40:08


klas
kvinnor.........
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-04-18 • 11:08:22



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0