sen kurrar det lite hungrigt, klockan har nästan blivit ett

Det värsta med att vara kattvakt är att man i stort sett inte får sova. Jag försöker motverka detta med kaffe. I morse var annars en bra morgon. Efter att sanna pallrat sig iväg på gudstjänst (det är inget fel med att gå till kyrkan) gick jag omkring och kände mig hemma i någon annans lägenhet. Det är en känsla jag älskar. Att vara ensam hemma hos någon och känna sig hemma. Sen bar det av till en sol och ett jobb. Jobbet blev också ganska soligt. Det bästa av allt var att vi fick sluta två timmar tidigare eftersom tåg i bergslagen har ungefär samma intellekt som en halv sten. Som ni kanske förstått har jag även ätit någon form av middag idag. Nu ska jag dricka en vardagsöl för att sedan göra en rörelse.

Dagens upptäckt: Vi har fått disney channel igen, det kanske är värt att börja kolla på tv ändå.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0