send more money

Alltså jag förstår inte riktigt hur jag orkar vara såhär irriterad. Det hela började med att mamma frågade om jag gick i skolan som vanligt imorgon och jag var tvungen att berätta att vi ska till furuvik och apa oss. Direkt blev det tusen fårgor, är det en skolresa, kostar det pengar, ska du ta med mat, varför har du inte sagt något etc. Jag gick ner för att äta middag och där fortsatte det hela. Pappa hade kommit hem. Först blir jag mer irriterad för att det tar lång tid för honom att lägga upp pannkakor på tallriken, sen blir jag mer irriterad för att han ska vara ambitiös och plocka fram glass till pannkakorna, till sist blir jag ännu mer irriterad för att han värmer pannkakorna på en och en halv minut i micron när det räcker med en minut. Sedan lämnade jag köket. När jag kommer ner nu för att värma mina pannkakor kommer garanterat mamma stå där med halva kylskåpet på diskbänken, peka på allt och säga vad det är och säga att jag kan ta det som matsäck. Jag kommer antagligen välja det enklaste och då kommer hon bli sur. To be continued....



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0