shy

Idag på jobbet fick jag höra att jag var röd. Tack! Men vänta du bara, i augusti, då jävlar, då kommer jag eventuellt bli lite brun!

Igår var en till mysig kväll. Det var öl, eld, mysigt, en fotboll, folk, vin och en bra sömn. Och lite för mycket cigaretter. Jag gillar att våran paus i fotbollsmatchen antagligen såg ut som ett industriområde från håll. Ett mänskligt sådant, med ett enda syfte, en lång och plågsam död (enligt gårdagens paket). Pausen var å andra sidan inte en paus. Efter årets träningspass var utmattningen ett faktum. Pusen blev ett avslut.

Morgonen inleddes med film. Sedan tog jag mig till jobbet. På vägen till jobbet fick jag en överväldigande ångest. Jag måste ha ett nytt jobb.

Nu ska jag vara motiverad och plugga och städa. Tack!



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0