space olympics

Jag vet att det är pollen. Jag hatar pollen. Jag gillar inte att käka piller heller, även om mamma tror det. En rolig sak med mamma är förresten att hon förra veckan sa att jag skulle gå och sno en cykel så jag kunde ta delar från den åt de andra. Jag tror jag kommer få iväg en av cyklarna nu, 1½ kamel. Jag kommer bli rik. Fast jag funderar på att börja betala tillbaka pappa med dom pengarna. På tal om pengar så hatar jag hofors och är sjukskriven för andra dagen i rad. Så har jag börjat på the list. Eller the list finns redan. På den finns alla filmer hans zimmer har gjort musiken till och jag ska för eller senare ha sett alla dom. Den jag håller på med nu är snarare the death list. Vilket barn som helst som blivit tonåring förstår såklart att det handlar om skolan. Jag har alltså börjat skriva min lista på saker jag har kvar att göra innan sommarlovet. Jag är inte klar på långa vägar för jag minns inte alls vad vi gjort. Inte vi, min klass. Därför ska jag nu ta tag i mitt rum och samla ihop och sortera alla lösa papper. Det här kommer att ta en evighet. Jag tror därför inte att jag kommer hinna få mitt hår att passa bättre med min lugg som jag halverade i morse, så det får duga så länge, det är ju ändå inte jag som ska titta på mitt hår.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0