bad blood

Jag orkar inte skriva om göteborg. Inte idag. Jag gillar göteborg. Jag fick som väntat inga presenter. Förutom en kastrull och en diskhandduk. Det kan vara bra när jag flytta hemifrån och sju och ett halvt år. Fast huset hade sparat en liten tårtbit. Det är något speciellt med att fylla år. Så har jag nästan börjat läsa igen. Snodde en bok på tåget som jag lämnade tillbaka. Bra bok, den handlade nog om mig. Man kanske skulle köpa en röd boll. Man kanske ska klippa sig innan skolan imorgon. Göra något radikalt i stressen. Stressen som utbryter då man kommer på att man måste hävda sig för de nya kidsen på skolan och byta kläder tolv gånger och bygga ett berg på golvet med det man redan provat. Ett berg som ligger där och suger åt sig smuts men inte har så mycket var då tvättmaskinen är trasig. Det vore något. Radikalt men inte indie. Jag vill inte vara en copy cat bara för att jag har snygga vänner.


matilda
mwn tänk RR att skolan inte är skolan /flrlåt full kan inte tänka det bara) men tänk att skolan inte ÄR SKOLAN!!!!! tänk att du får ha gerran för dig själv fast bara ett litet några dagar och så..... lycka til, försökte svara på ditt mess ellllller tdringa men du svaradet inte fast det fick gick nog inte att ringa. lycka till imorgon lycka lyckat ill...
2009-08-18 • 02:10:38

hanna
hahaha mattis! skolan blir bra klas :)
http://hannabjoorklund.blogg.se/
2009-08-18 • 07:59:41


klas
haha jag gillar dig matte
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-08-18 • 08:16:38


ebba
alltså...matilda
http://stopover.blogg.se/
2009-08-18 • 19:13:44



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0