bounce low bounce high

I går var ett fylleslag. Det här fick jag ut av min undersökning av kniva:
myggor tar aldrig slut
öl tar slut
frukost försvinner
alla är oskyldiga

Då frukosten under natten slutade existera lyckades vi idag vid femtiden hitta två bilar och åkte till en pizzera med alkoholtillstånd, viktigt att poängtera. Det blev venezia och fy i helvete vilka stora pizzor dom gör, antingen är dom snälla eller så såg dom helt enkelt att vi hade en hård natt igår. Jag gissar på att dom egentligen inte reflekterat så mycket över det. Så när jag kom hem låg det äntligen ett avi på köksbordet. Chopchop till hbuy för att hämta mitt väntade paket och vad ger snubben mig, jo, en sopsäck. Vem fan postar saker i en sopsäck? En sopsäck som man dessutom ska hålla borta från barn och mindre barn. Visst om jag köpt en virkad duk av maggan på blocket, det vore ändå skräp, men kom igen topman, bättre kan ni!

Efter åter en kväll utomhus håller jag nu på att konvertera till mygga.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0