full

Jag har ont i käkarna. Jag har fläskläpp. Jag har antagligen fler ovanligheter som jag inte märkt än. Men fan vad kul det var att slå ner varandra. Ibland gör man så om man är bröder som dricker för mycket vin och snyltar på pappsens aberlour, man slår varandra på käften för att ta reda på hur det känns. Jag kan inte minnas att det känns alls, men idag vet jag att min läpp ser ut som en muterad boaorm. På tal om det så saknar jag lilla sportspegeln. Eller ja i alla fall slutet, som var ungefär den enda anledningen till att man såg programmet. Bo A Orm, kommentator i zoolympiska spelen, är kung. Jag ska bada, jag är kung. Jag gillar min telefon, den förklarar gårdagen lite. Men bara lite för jag förstår inte riktigt allt jag skrivit. Fast det verkar som att jag hade kul. Nu ska jag leka batman, sen ska jag och sanna bada. Jag vill bada väldigt mycket. Jag behöver bada väldigt mycket. Jag luktar trött sprit.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0