jag har ätit ris ikväll!

Jag hittade just min lins bredvid linslådan och vad fan är linslåda för ord det är ju hur fult som helst. Detta hör alltså ihop med att jag och martini invigde pitchers igår. Helt underbart ställe, stans grymmaste personal (förutom hr-tjejen), men det som verkligen var det bästa var all öl dom hade. Sextiosju sorter om jag minns rätt, rullande sortiment. Vi drack flera sorters tjeckisk öl, öl som smakade honung, öl som smakade rökt skinka, italienst öl, klosteröl, en italiensk drink, billig öl, dyr öl, öl i skumma glas och öl som smakade champange. Jag tror jag fick med allt nu. Dom har förövrigt världens roligaste grej att torka händerna i och spyan som ligger utanför gina är min.


signe
låter hur soft som helst
2009-08-26 • 09:58:27

Olof
drack ni kroatisk öl? it's the best!
http://thecompletetruth.blogg.se/
2009-08-26 • 17:00:19


klas
antagligen, men nej, tjeckerna är bäst
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-08-26 • 18:47:45



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0