launch in t minus 2h36m

Josefine kanske har rätt, jag kanske är tidsoptimist. Min planering går inte bra, vid det här laget skulle jag varit äten och duschad. Jag är mest bara hemkommen. Hemkommen från erika där natten spenderades på en balkong. Väldigt mysigt att sova lite för många människor på en balkong. Sådär många så man inte kan sträcka ut benen under hela natten och vakna med ont i alla leder. Vi somnade ungefär halv sju i morse. Jag förstår inte riktigt varför jag börjar vända på dygnet sista veckan innan skolan börjar, men jag gillar det. Jag gillar ännu mer att jag åker till göteborg idag. Trots att mina föräldrar blev skogstokiga när jag berättade att jag skulle dit så jag blev sjukt opepp igår, tror jag det kommer bli galet kul. Att mina föräldrar antagligen kommer bojkotta min födelsedag helt och hållet och skita i att ge mig presenter får jag väl helt enkelt leva med. Jag har ändå blivit på tok för vuxen och mogen för det där med presenter. Hehe.


Oliz
fan jag älskare ju. måste köpa ett eget bälte alltså. bälten äger har jag märkt!!
http://thecompletetruth.blogg.se/
2009-08-17 • 18:27:08


Olof
sv. lugnt hihi. jag vet utgång är galet fult, men det är svårt med rubriker vettu!!!! jag ska försöka, det är svårt när det är medfött :'( hehe
http://tenminutedream.blogg.se/
2009-08-17 • 18:33:48



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0