obscured

Innan vänstra delen av ansiktet har återhämtat sig har jag passat på att göra likadant med högra. Det är verkligen dumt att slåss. Fast frågan är egentligen hur det gick till, ingen av oss är vänsterhänt. Jag ska undersöka det här i min telefon och även på fejjan. Något jag inte tänker undersöka är varför jag mår så här, det är ganska självklart. Det var kanske lika bra att jag inte kom in på harrys. Att jag istället gick omkring på stan, slogs lite med nisse och mange, satt tyst ett tag på maestro, gick hem, gjorde en underbart god pizza och spelade dator halva natten. Jag känner mig fortfarande full och det finns inget varmvatten. Jag tycker om att titta ut genom mitt fönster när jag hör något och om tio minuter har jag resident evil på datorn.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0