studio 11

Ja jag är nöjd med mitt halvrakade huvud och ja jag har gjort det själv men lite jobbigt blev det när man bemöts av två frisörer i hallen. Dom hävdade att konstverket var fint men trots det kunde dom inte hålla sig för att snegla efter taskiga detaljer. Dessa varelser var mina kusiner som håller låda imorgon och jag med en tjock är bjudna, det kommer sluta med att vi hamnar där och är yngst på festen, stark misstanke. Igår hade jag en stark misstanke om att maskar inte har en hjärna och efter en hel del forskning idag kom jag och klara fram till att de istället har ett ganglion. Delar man på en daggmask kan bara den delen med ganglionet föröka sig. Av det här fick vi ut att maskar bokstavligen talat tänker med kuken. Tack professor småkryp.

Jag får pani i i i i i i i ik!
Nu cyklar jag.


Anonym
KÄNNER DU PANIK I DITT LIV SJUNG IIIIIIII
2009-08-21 • 14:30:37

lisa
jag gillar också din frilla, myket konstnärligt måste jag säga faktiskt
http://lisaminollap.blogg.se/
2009-08-21 • 18:43:18



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0