all there is

Dags för en uppdatering om min dag på jobbet! Nääääääää jag bara skoja! Det blev inget jobb. Vi satt och hängde på tåget i två timmar istället. Tåg i bergslagen är värdelösa. Innan vi ens kommit ur falun var vi tvugna att stanna och vänta på ett trasigt tåg. Då dom insåg att tåget faktiskt var trasigt fick vi lov att åka och hämta det, och köra tillbaka det till falun. Detta visade sig vara ett jävla projekt, ett heltidsprojekt. I alla fall om man inte lever så länge, typ som en bebis som fått två sjuka könsceller från bärare av blödarsjuka (gud vad jag känner att jag kan inför fredagens prov!). Jaja, vi fick ju gratis kaffe för besväret i alla fall. Sen ska jag nog reklamera också för att ge dom jävlarna lite onödigt pappersarbete, då jag förmodligen ändå inte kommer få någon ersättning, trots att jag missade jobbet och därmed även pengar. Ska dock ta igen det på torsdag istället.

Istället gick jag och anton till ica och köpte 2,5 kilo pommes som vi ugnade i jakobs ugn. Vi kastade även frön över hela köket, konstaterade att hunden inte är en hund och fantiserade om obducenter. Resten av kvällen tillbringades i en soffa, framför en tv.

Tidigare under dagen skrev jag även ett matteprov. Jag lyckades svara på alla uppgifter och är nöjd med det. Eller det är egentligen en definitionsfråga, måste man skriva ett slutgiltligt svar eller räcker det med en påbörjad uträkning (läs: formel från formelsamlingen) för att det ska klassas som ett svar? I vilket fall är jag fortfarande nöjd och misstänker ett g. Jag är nöjd.

Nu ska jag sova och imorgon ska jag vara pigg. Då blir det frukost hos klara och liten jakob. Jag vet inte hur jag ska orka, så må gud vara med mig! Näääääää jag bara skoja, gud finns inte. I'll just use the force.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0