be aggressive

Jag hade, någon gång, en tanke med det här inlägget. Men den försvann. Likaså har mina hörlurar gjort, men jag antar att dom ligger och lurar någonstans. Ikväll har jag i alla fall sett på film. Jag har kommit fram till att män är svin och att kändisar faktiskt kan vara snygga. Jag känner nu på mig att tanken med det här inlägget var att jag skulle klaga på något. Men jag kommer inte alls ihåg vad det handlade om. Ett annat litet klagomål är i alla fall till alla jävla invites jag får till mafia wars på facebook. Låt mig vara nördar! Jag vill inte bli en cybergangster okej!? Visst jag kan också vara en nörd ibland men jag stör inte mina vänner med det. Och nu ger jag upp, jag förstår inte vitsen med att jag sitter här. Nu väntar min trånga säng, men som anton säger, "det är inte trångt, det är mysigt".



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0