berlin

Jag gick nyss hem från bussen, fast egentligen inte nyss för det var snart en timme sen. När jag gick den lilla sträckan på ungefär hundra meter funderade jag på vad jag skulle skriva för något intressant här idag. Jag hann under samma sträcka komma på att jag inte är intresserad av något intressant. Eller jo kanske. Eller det är en definitionsfråga. Jag känner att allt jag skriver om är definionsfrågor. Mitt liv är en definitionsfråga.

Kvällen bjöd på pizza! Eller nej, abc-gruppen gjorde det, som vanligt. Abc-gruppen är förövrigt inte en klubb jag och en massa förskolekids eller postapokalyptiska barn (läs: nyblivna ettor) går till på vår fritid för att lära oss läsa, det är mössföretaget vi troligen kommer att sammarbeta med. Efter ett allvarligt snack med evelina efter förra mötet då dom tog med tre pizzor, blev det istället sju pizzor idag. Det var alltså dgf-möte. Jag skulle egentligen jobba idag men jag ringde till min coach och flirtade lite, så istället för frånvaro strök hon helt enkelt tiden från mitt schema och jag är fortfarande fläckfri på jobbet!

Fast det finns ett problem med att inte jobba. Jag är sjukt rastlös. Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra nu, jag är inte van vid att vara hemma på kvällarna. Jag är lite sugen på att se någon klyschig film. Men jag har ingen till hands och inget sällskap och kommer förmodligen ändå somna. Jag försökte plugga lite men förstod ingenting då jag även där höll på att somna. Jag ska nog skaffa mig en kortvuxen dvärg som kan underhålla mig i sådana här tillfällen.


josefine
Kan vara så att jag smygläser din blogg ibland. Tycker att du skriver bra. Bara sådär så du vet.
http://www.minuit-minuit.blogspot.com
2009-02-20 • 12:06:49



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0