brown eyed girl

Kom precis hem från musikcafét som vi i dgf anordnade. Jag är sjukt nöjd, och jag menar det. Galet kul att det kom så många, det hade jag faktiskt inte trott. Känner dock att jag missade att träffa alla men jag hade mycket trevligt ändå. Vet ni vad dgf, det här får vi göra om, och göra det minst lika bra! Vi är bra och jag gillar oss!

Dagen i övrigt har gått ut på att vara trött, tror jag. För nu när jag tänker efter så minns jag inte så mycket av vad som hänt idag, mest bara kvällen. Eller okej det inleddes med en frukost hos huset hedin, mycket trevligt. Så har jag läst väldigt mycket idag också. Nu börjar boken lida mot sitt slut och det är faktiskt ganska skönt, för sen ska jag läsa jPod. Och den här gången ska jag läsa hela, på riktigt!

På tal om böcker. Akademibokhandeln är skräp. Eller okej egentligen inte. Men jag traskade förbi där häromdagen, och ser en skylt där det står något om att man ska ursäkta röran för att det ska bli bokrea. Jag i min logiska drömvärld insåg direkt att det inte passar sig alls. Jag menar, räcker det inte med röran vi får uthärda under själva rean. Nej tydligen inte för akademibokhandeln, där ska det röras innan rean också! Om jag nu går in där tänker jag för den delen inte ursäkta röran heller, jag tänker trivas. Ordning är bara för idioter - genier behärskar även kaos (någon jag ständigt försöker lära min mamma, utan resultat).



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0