bury your head

Jag skulle nyss ringa mammsen och be henne köpa hamburgebröd då jag hittade frysta hamburgare i kylen häromdagen. Inget svar såklar, det tar nämligen ett tag för min mamma att förstå att det där ljudet som förföljer henne faktiskt kommer från hennes mobiltelefon. När hon sedan hittar telefonen och upptäcker att hon har missade samtal vet hon inte hur man kollar vem som ringt, istället ringer hon alla som evetuellt sökt henne och frågar om man ringt. Precis när jag lagt på ringer det, så jag svarar i hopp om att jag kommer få mina hamburgebröd. Men nej, istället är det gustav. Han kommer hem idag. Det blev inte direkt någon lång flytt för honom, inte tidsmässigt i alla fall. Så snart har jag en bror i huset igen, vilket även medför en fungerande dator, och någon som drar med mig på krogen och bjuder på allt för att dagen efter kunna kräva mig på pengar. Du fick bara låna....



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0