chug chug

God kväll, eller god natt, eller god morgon. Jag är hemma efter åter en fest. Dock inte lika hysterisk som gårdagens. Ikväll blev det dansken och en bra inställning istället. Jag lyckades nästan med punkt två också, trots att jag mest varit trött ikväll.

Efter att personalen på ica ringt polisen och vi träffat dessa blåbär hamnade vi på fest i en lägenhet där jag befunnit mig förut, och en värd som albin befunnit sig i förut. Det var ganska lamt men helt okej, vi fick en rumpa att klämma på i alla fall. Då blåbären även letade sig dit kände vi för att röra oss. I denna röra träffade jag bra människor. Helt plötsligt satt jag i ett knä i en bil och sen satt jag i ett vin hos julius. Efter lite perfekt planerande av mig satt jag och jimmy på maestro med rörliga människor. Där åt jag pommes och sen rörde sig försvinnandet. Nu är jag hemma med en korg under sängen, den kan vara bra att ha ibland. Imorgon är det jobb och det ska bli kul att ringa anton som spydde i vasken när jag gick till stan. Sov väl!



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0