cindys torterade leende

Hej, godkväll och godnatt! Jag är hemma efter en promenad från norslund, det innebär att mina skor är ungefär lika genomsura som leif pagrotsky. Det var en hemgång full av sång och stopp på statoil 24. Där köpte jag en pizzaslice som försvann, jag hoppas jag fick i mig större delen, det jag vet är att den gjorde mig hungrigare. Innan det var det efterfest hos valle som bor under julia och ella. Innan det var vi på fest på regementet vilket jag verkligen tackar olof för, du är grym som ringde mig! Där var det helt okej kul alltså! Innan det var vi på en värdelös avdankad naturfest där vi mest satt i några soffor och kollade på världens roligaste film och spelade ölspelet. Innan det var det förfest hos ebba och albin.

Tillbaka till det roliga! Ikväll har jag bajsat på världens minsta toalett! Det var sjukt kul. Den riktiga toaletten som stod framför mig kunde närmast liknas vid colosseum i jämförelse. Nu kommer jag inte på något mer kul men ni kan få höra om det imorgon, istället ska jag och nina sova eftersom jag ska jobba imorgon. Jag tycker förövrigt att det är lite spännande att jag ser nina rochelle som en person och inte ett band, jag vet inte hur jag ska hantera det, men jag trivs!


olis
jag skottade snö när jag kom hem vid 3 igår :D
2009-02-08 • 11:44:07

klas
hahaha vafan olis, jag skottade snö hela vägen hem från ella hehe
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-02-08 • 11:52:14



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0