dance until the sweat forms on your face

Tvåltävlingen var lite misslyckad alltså, en trio på tre små flickor tog hem segern på rövslick. Och de bjöd inte ens med sig av godiset, vilket är ett bevis till att dom inte vann tävlingen helt ärligt.

Jobbet gick inte så bra idag. Men jag fick med mig en hel del julöl hem i alla fall! Jag undrar vad dom som var på besök från com hem tänkte när dom gick förbi mig och såg att min väska var full med öl. När jag ändå köpte ölen passade jag på att handla godis, för första gången på kanske ett halvår, kändes ganska bra faktiskt.

På vägen hem från allas vårt älskade hofors fick jag agera madrass åt en tjej från jobbet som ville sova på tåget. Det slog mig att det typ var den första kvinnliga kontakten jag haft sedan veckan innan nyår, det närmsta jag kommit efter det var när jag strulade med nisse på naturfesten. Vad jag kan minnas i alla fall.

På bussen på väg hem från tåget händer det igen, hej sverige. En kille kliver på bussen, går långst bak i jakt efter ett säte där han slipper sitta bredvid någon. Men han hittar inget säte där bak, istället får han syn på ett längst fram och går tillbaka hela vägen bara för att slippa sitta bredvid någon. Jag var nästan på väg att skälla ut honom, nästan.

Jag har kollat på mobiltelefoner idag, jag har ångest, och inte mycket pengar att göra av med.

Jag har ett extremt osammanhängande inlägg.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0