don't waste your time or time will waste you

Nu sitter jag här och slösar bort min tid som vanligt. Då mänskligheten har tagit plats, under sina, någon annans, eller inga täcken alls sitter jag mest och glor in i skärmen och lyssnar på musik. En tanke som precis slog mig var: "shit, vilken grym musiksmak jag har". Och så här i närmare eftertanke är det en ganksa korkad tanke. Jag menar, det är väl klart att jag tycker att jag har grym musiksmak, jag lyssnar ju liksom på sån musik jag tycker om. Och definitionen för en bra musiksmak är väl mer eller mindre att man lyssnar på bra musik. Men shit, jag har ju faktiskt grym musiksmak.

Musiksmak är förövrigt ett fult ord som saknar synonymer, tror jag.

Den här veckan gillar jag lite. Imorgon är det foto, och sen ska jag vinna en godispåse på kemin, vi har nämligen ett litet knep som kommer ta oss till toppen av prispallen. Onsdag är det konsert, med kiss och under. Torsdag tennis och matte (inte som i ämnet!). Helgen är helt öppen för spontanitet. Det känns bra alltså!


linni
det känns skönt att du är en stor tönt!!!
2009-02-03 • 22:39:15

linni
alltså det var ett svar hehe, eh
2009-02-03 • 22:39:41


Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0