god called in sick today

Äntligen en sammanhängande rubrik. Jag är alltså sjukanmäld. Jag är verkligen inte den piggaste killen idag, fast jag känner mig inte så bakis längre, mest bara schleten. Jag har kommit fram till att något av det bästa man kan göra när man vaknar upp dagen efter en hysterisk kväll är att dra på en riktig peppskiva på hög volym. Och äta mat, jättemycket mat, med smält ost, överallt! Det ska jag göra snart.

Gårdagskvällen då. Sjukt kul. Blev dock väldigt full ett tag där, och trött. Men jag lyckades forma upp och charmades iväg till etage, som vanligt. Efter detta blev det maestro, som var stängt. Väl där var vi tvungna att göra en hastig rörelse då det lurade galna ex-pojkvänner i krokarna. Och gustav, jo han försvann. Eller om det var jag som gjorde det. Han snodde min kavaj ett tag, han köpte inte en öl åt mig och jag blev väldigt full. Sen var han borta och jag också. Även anton försvann och allt var i sin ordning, det går inte att gå med mig på krogen.

Nu ska jag äta min massiva mat med massiv ost och sen ska jag bara chilla och kolla på massiv film hela dagen. Något jag misslyckades med igår.


sanna
hahaha galna ex-killar !!!
2009-02-28 • 10:16:09

klas
det är runt klockan tre dom är som värst alltså hahah
http://germsofprefection.blogg.se/
2009-02-28 • 12:24:48



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0