gör det

Jag är trött, brutalt trött. Förklaringen har ni i förra inlägget haha. Klockan var 04.02 vid min sista timecheck. Och sen kunde jag inte sova i morse, vad är vitsen med det liksom. Det är ungefär lika ovärt som spongebob utan patrick. Jaja det var väl kanske lika bra att jag vaknade tidigt så jag hann hustla lite. Fast egentligen inte då jag inte tjänade något på det, men jag fick en morgonpromenad i alla fall.

Nu sitter jag här och dricker kaffe och äter ost- och skinkpaj. Det är inte lika gott som det låter eftersom det är en eldoradopaj. Men den är godare än familjen dafgårds i alla fall! Efter maten ska jag pyssla med skatt och sånt som vuxna gör. Sen ska jag glida ner på stan och sällskapa och inkassera. Senare ska jag jobba också, skåklart. Jag är verkligen inte sugen då jag håller på att bli sjuk. Men jag vill inte bli sjuk, så jag låter nog bli.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0