hello tomorrow

Igår var en riktigt bra kväll, tack linni och olis för den fina festen ni bjöd på! Jag är även väldigt nöjd med mitt alkoholintag som var alldeles lagom. Därför mår jag som en gud idag! Eller okej, jag blev lite bitter när jag vaknade och kom på att min dator inte fungerar. Men jag drog tummen ur arslet och byggde ihop en ny. Det är något bra med att bo i det här huset, kraschar en dator kan man alltid bygga en ny på ca 10 minuter, fast det är nog mest tack vare att gustav har jobbat som sopgubbe hela sommarn.

Jag skällde just ut min mamma, det känns inte bra, inte alls. Men jag tror det var nödvändigt.

Nu ska jag jäkta, inte stressa!


linni
inte bra klas
2009-02-01 • 12:08:29

klas
nej, men någon gång måste det ske
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-02-01 • 20:19:53



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0