i shot my man

Klick sa det, och sen slutade mina lampor ge mig den uppmärksamhet jag behöver. Två av dom i alla fall, har en trogen tjänare kvar.

Igår var det fest. Igår var det fest. Igår var det fest. Det var sjukt kul och jag hade sjukt kul! Efter mycket om och men lyckades vi fixa dricka, då i form av smuggelvodka för mina busspengar, men det var det värt. Den riktigt utmärkande händelsen under kvällen, som faktiskt gjorde min kväll, var ett återseende. Jag har börjat fundera på om det eventuellt finns hopp för mänskligheten. Kanske, men jag ska fundera lite till. Kvällen avslutades med våldtäktsmisstankar, väldigt mycket tacos och en fylleplan, som antagligen inte kommer genomföras, men jag och lisen hade ganska kul åt det idag i alla fall. Jag misstänker även att ett skämt inte uppfyllt sitt syfte då man inte får någon respons.

Nu är det kväll (det måste påpekas då det är lov och lite svårt att hålla koll på tid) och jag sitter här utan planer. Jag hade ett tag några bollar i luften men luften försvann och jag tappade mina bollar. Så vi får se om jag orkar lufta bollarna mer, eller bara gör kopiösa mängder popcorn.


julia
"våldtäktsmisstankar" hahaha </3
2009-02-27 • 14:57:10

klas
så sant ju!
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-02-27 • 15:40:43



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0