it smells like electricity in here

Ölen har börjat flöda. Volymen har börjat stiga. Jag sitter som vanligt, på onsdagar (läs: lillördag) i alla fall, ensam på mitt rum och förfestar. Kvällens musik är nyfunnen och det ultimata (läs: ultimata) bandet heter powerspace. Har sjukt svårt för att ge musik genrer men enligt last.fm så är det powerpop, jag litar på det och jag älskar det. Gurgel (läs: bror) överger mig och sticker på fest före festen (läs: förfest) till någon främmande i ett rött hus med vita knutar (läs: ufo), så jag kilar upp till ebbas (läs: mensbarn) tomma hus snart och försätter mitt ölande (läs: lycka). Trots att jag är sjuk (läs: som vanligt) och gränsar till feber är galet taggad. Jag har dessutom skrapat ihop lite pengar (läs: horat) så det här blir giftigt (läs: total urspårning). Nu ska jag fortsätta dricka öl och lira lite gta 4 (läs: ebbas högsta dröm) innan jag drar på mig kavajen och kilar till ebba som inte drömmer.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0