now dance fucker dance

Igår lyckades jag med mitt mål, jag blev full. Väldigt full. Efter en flaska vodka, en öl och ett antal glas bål var det spikat, jag var fullast på festen. Tror jag. Detta resulterade även i att jag i morse vaknade upp i mitt föredetta maginnehåll och var för trött och bakis för att göra något åt saken. Kvällen var hysterisk och rolig och lite urspårad, som det ska vara alltså! Folk dansade, alla skrek, vissa sjöng och några misslyckades. Alla drack och några slogs, och flög. Vissa blev fulla och resten blev fullare. Någon stod på händer och en annan ramlade. En vattnade och somliga kissade, någon spydde och en annan gick. Några drog vapen och så även jag. Minnen försvann och festen lika så.

Idag har jag inte gjort någonting, jag har mest bara chillad i karins hus och försökt vakna till liv. Så har jag duschat också såklart, vilket jag nog faktiskt ska göra igen för i säkerhets skull.


Jesper
så rätt, men jag tror att elin var fullare dock
2009-02-14 • 19:56:56

linni
lovar att du inte ens minns att vi var där haha. och ja, jag tror också att elin var snäppet fullare!
2009-02-14 • 21:03:18

klas
Jag minns i alla fall att du och matte var där linni =) och fan, jag som jobbade så hårt för att ta priset!
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-02-15 • 03:18:16



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0