saosin

Sådärja, första dagen på jobbet avklarad. Gick ganska smidigt, sålde knappast tillräckligt men jag lyckades charma 9 arma själar i alla fall. Dagens favorit var en dam på 61 år från malmö med brutalt bred skånska som var väldigt trevligt och såklart ville ta del av mig, eller mitt fina erbjudande. Dagens hatobjekt var gubben som slängde luren i örat på mig när han fick reda på att det var en faktureringsavgift på 35 kr. Vissa anser tydligen att 35 kr är för mycket att lägga ut för att tjäna 480 kr. Människor är värdelösa.

Nu sitter jag här, nymatad av en köttförslimpa, och känner mig lite obekväm. Jag har någon jobbig känsla jag inte trivs med, och jag vet verkligen inte varför, vilket gör det hela lite jobbigare. Fast det är inte så jobbigt, det är bara en liten känsla.

Förövrigt så är man blogg ganska ful om man inte har en ny och uppdaterad dator



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0