songs of joy

För över tre timmar sen fick jag sportlov och jag vill lova att det känns ganska lovande. Aneldningen till att jag slutade så tidigt var att vi hade biologiprov idag. Jag svarade på 2,2 frågor och kunde därför lämna salen långt innan tiden var slut. Jag hoppas bara att jag skrev tillräckligt mycket på provet för att hon ska kunna sätta ett ig i alla fall.

Nu sitter jag här med tårar i ögonen. Det är inte på grund av en sorglig film. Inte heller för att provet gick som det gick, eller för att jag itne har några pengar. Nej, det är nämligen så att jag håller på att göra mitt hår fritt från shitlocks. Och tro mig, det är inte kul när man är håröm. Jag har kommit en bit i alla fall och jag tror nog att ungefär en tredjedel av mitt hår ligger i papperskorgen. Men det är väl kanske lika bra med tanke på att jag tänkte göra en planerad spontanklippning på lovet.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0