the flood

Albin påminde mig just om en ganska rolig sak från efterfesten igår. Jag lyckades döda den. Med min giftiga ostabila mage. Jag sa något i stil med "luktar det bajs så är det jag, bara så ni vet", och sen var alla på väg ut från lägenheten för att hitta ett hem och en säng att sova i.

Jag ogillar verkligen vädret nu, det är kallt och snö överallt, vilken nyhet va. Fast det var ändå lite mysigt med alla små glittrande iskristaller överallt, det var lite skönare att traska hem efter den upptäckten.

Innan jag gick tog jag farväl av maxi och albin. Det kan mycket väl ha varit sista gången på länge jag får träffa dom. Det känns väldigt tråkigt men även lite skönt på ett sätt, jag vet inte hur, men det är positivt. Det är klart jag saknar en dag som förut, man blir lite blödig och nostalgisk. Det är väldigt tråkigt att ni inte bor i falun längre, men det är sånt som händer. Det är bra att ni har det bra, och vi kommer ju att ses igen. Ni är såna där bra, lättsamma vänner. Ytliga på djupet och djupa på ytan. En sån där relation som inte förändras trots att vi inte kan träffas dygnet runt längre. Jag tycker om er.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0