legends never die

Jag vet att ni alla älskar att läsa om hur det gick för mig på jobbet, därför tänker jag berätta för er att det gick åt helvete idag. Jag var som sagt sjukt pigg i morse men så fort jag kom till jobbet försvann all energi. Inte ens nio koppar kaffe hjälpte. Det är tur att jag är så söt så jag slipper få sparken.

För att fortsätta prata om jobbet så blev jag idag utsedd till alkoholist. Detta är något jag inte kan hålla med om då min relation till alkohol inte är ett behov, det är en passion. Jag blev även utsedd till den gran (gran är en människa) helst skulle sitta en hel kväll med, lyssna på pantera och sätta i sig en dunk vin och ett tjugotal öl. Det tackar vi, jag och jag alltså, för!

Idag åt jag världens mest efterlängtade, och godaste köttbullar och spaghetti någonsin. Så bra! Nu är jag mätt och trött och ska nog lägga mig. Eller innan elva i alla fall. Eventuellt innan tolv. Å andra sidan är ju innan elva innan innan tolv. Fast inte nödvändigtvis, men innan tolv i alla fall. Det jag vill komma fram till är att jag behöver sömn!

Och barn, kom ihåg! Så länge man inte gör något med någon får man göra allt med alla.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0