have you ever

På lördag är det alla hjärtans dag. Jag vill säga grattis till alla toffelhjältar, nu kan ni äntligen toffla toffel hur mycket ni vill med en anledning, och ingen kommer att klandra er. Annars har jag lite svårt för dagen. Jag menar, det är ju knappast alla hjärtans dag, hur många är det inte som kommer sitta hemma och deppa? Och tänk på dom med hjärtproblem!? Alla hjärtans dag borde avskaffas. Tänk om alla dessa människor som har en partner kunde visa samma uppskattning alla dagar om året. Då skulle alla par bli lite lyckligare, alla ensamma lite mindre deppiga, de med hjärtsjukdomar skulle förmodligen inte bli friskare och vi skulle slippa detta missvisande namn. Själv tänker jag ägna min lördag åt att oxidera etanol och producera etanal, och trivas med det.

För att skryta lite nu så var jag bäst på jobbet, nästan, eller typ inte. Men jag var bra, sålde näst bäst på mitt projekt. Dessutom fick jag med mig en väska full av chips och cola hem från hofors, mest tack vare tidens gång och arne dock.


Isabel
jag ska nog ägna min lördag åt öl och pizza, mest för att avromatisera hela grejen liksom. i mjukisbyxor
2009-02-10 • 23:37:48

klas
det låter som en plan!
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-02-11 • 10:48:41



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0