lock-sport-knock

Yay, nu har jag vart vaken i snart sju timmar. Och det enda jag lyckats göra är, ingenting. Eller okej, i morse såg jag en film. Bangkok dangerous. Helt okej film, fick mig att vilja bli hitman och gjorde mig extremt sugen på kinamat, eller om det är thaimat. Friterad asiatisk mat i alla fall! Hade kunnat göra vad som helst för en buffé typ. Till och med betalat för den med pengar.

Hela morgonen har jag laddat hem massa filmer, min plan idag är ligga hemma och kolla på film. Jobba tänker jag inte göra. Eventuellt krogen ikväll men jag dissar nog det också faktiskt. Skulle väl vara om gustav vill att jag ska med i så fall. Så om det är någon som känner för att ninja en kinabuffé åt mig får ni gärna komma och joina. Kommer du utan asiatisk mat får du ge mig din plånbok, och sedan avlägsna dig.

På tal om gurgel så fyller han idag år, tjugo och systemet. Det var detta fenomen som fick mig att gå upp så tidigt i morse. Min stora bror är nämligen en sån som lyser upp gatorna varje morgon med en hysterisk gul overall och luktar snusk och har ett sopberg som utgångspunkt. Och sådana gubbar börjar jobbet tidigt. Som present fick han av mig en av gårdagens festsouvenirer, en plastblomma. Jag vill slutligen tacka för att du duschar och säga glad födelsedag!


Anonym
Gamle Nicola Sarcevic!!!!!
http://idakjallq.blogg.se/
2009-02-26 • 11:53:33



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0