whats the difference

Jag var som sagt i borlänge med mamma och pappa. Jag tröttnade ganska snabbt på dom och befann mig ensam i tunatutten. Då jag planlöst gick omkring utan vänner hade jag väldigt mycket tid att studera folk. Detta gjorde mig endast sur. Kan man inte gå i höga klackar, då ska man fan inte ha det! Är man ful, då ska man fan gömma sig! osv osv. Det var ungefär mina tankebanor. Jag vet, det är allt annat än snällt, jag kände mig riktigt ond. Och jag vet verkligen inte varför jag har dessa aggressioner. Men jaja, det är ju inget personligt hat, så det räknas inte. På tal om personligt hat såg jag ut som alex i morse när jag vaknade. Det var hemsk och jag gjorde genast mitt hår tovigt igen.

Nu ska jag duscha, sen ska jag äta, sen ska jag köpa öl, sen ska jag på med kavajen och sen är det la partaya som gäller! Skål!


Josefine
När jag går på stan själv så går jag mest runt och förbannar folk för att dom är så snygga. Eller har snygga kläder. Annars kan det vara rätt kul att gå runt och vara fördomsfull och hatisk..
http://www.minuit-minuit.blogspot.com
2009-02-21 • 18:48:00


Isabel
parteeey
2009-02-21 • 18:50:05

klas
Josefine: ärligt talat så är det tväldigt svårt som kille i falun



isabel: we made it!
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-02-22 • 03:32:33



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0