black masks and gasoline

Det dök aldrig upp något hårigt och dreglande i mitt hus så istället har jag nästan fardigställt min outfit till tennisen! Jag vet dock inte vad jag ska ha för färg på pikén, ska den vara röd, vit, ljusblå, rosa, svart, orange eller beige, någon? (pappa kommer hem med kameran ikväll så ni kanske får en bild av den vackra skapelsen, men först, tröjfärg)

För att lugna ner oss lite och prata om de lite mindre viktiga sakerna i livet så ringde jag vendator idag, och ja, jag ska på utbildning på måndag. Snart är jag alltså en nolltidstränande halvtidsjobbande heltidssäck, det känns bra!


matilda
hm..... vilken färg är shortsen? svarta?
2009-01-23 • 19:10:49

klas
javisst, resten är svart och vitt!
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-01-23 • 20:20:51



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0