en helt ny karriär

Jag satt precis och gjorde min egen kursplan som man inte verkar kunna få tag på någonstans då syokonsulenterna är lika vettiga som en burk i en soppa. Nu är jag lite irriterad, jag som hade räknat med ett skönt år i trean men icke då. Det visar sig att jag måste läsa 100 poäng individuellt val för att ha tillräckligt med poäng för att ta studenten, och då har jag ändå räknat med webbdesignkursen där jag scorade ett ig. Eventuellt kan jag skära ner det till 50 poäng om det nu är så att jag läst CAD B, vilket jag faktiskt tror att jag har. Men jag minns inte vilken lärare jag hade så jag vet inte vem jag ska prata med. Jag antar att det får bli burken igen. Fast hon är ingen burk i en soppa, snarare en fimpburk.

Annars har jag haft en vettig konversation med geraldine idag, sånu ska jag försöka ta engelskan på allvar. Det betyder inte att jag tänker börja tycka om gerran!

Kemin idag var intressant, inte det vi gjorde alltså, utan själva lektionen, eller alltså inte lektionen heller, skitsamma! Jag och sponge var i alla fall bäst. Oerhört bra, tack! Det var typ det som var intressant, vem hade trott det liksom. Sen blev det stopp i avloppet och vatten över hela halva golvet. Jag tror skolan vill leka vattenskada.

I början av mars ska jag förövrigt vara skäggig och skäggmodell åt robin. Jag tror dock att jag väntar lite med att spara ut det för att slippa förknippas med tjocka röda magar, tecknade djur och tomtiga luvor.


matilda
joooo börja spara nu!!! lätt
2009-01-19 • 19:57:20

klas
men alltså det kommer bli mycket värre än bilden på tpd då!
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-01-19 • 20:05:31


ebba
håller med matte! sparaaaaaaa
http://stopover.blogg.se/
2009-01-19 • 20:35:32


linni
svar: nej det låter verkligen inte positivt, men det är verkligen det!!!
2009-01-19 • 22:58:44

matilda
du vet vad du har lovat. jag hoppas att du håller fast vid det nu
2009-01-20 • 14:18:12

klas
ofta lovat haha!
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-01-20 • 16:31:59



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0