greger

Hej, hej, hallå dagboken! Idag hade vi snoppmätartävling efter gymnastiken.
Eller nej, det hade vi inte, men det kunde varit så.

Egentligen vet jag inte varför jag skriver det här inlägget då jag än så länge har en trogen läsare, det vill säga jag! Men jag misstänker att jag har ett stort behov av att skriva av mig, trots att jag egentligen inte har något viktigt att skriva om.

Men, problem finns ju alltid att ta till. Mitt nya problem är att paralellblogga. Vad ska skrivas på vilken blogg? Nog för att det här är en lite mer seriös blogg vilket jag inte riktigt kan påstå att skåp-bloggen är. Men det kommer ju typ sluta med att det här blir ett ställe där jag bara pratar om problem och klagar, medan allt det roliga jag får ur mig kommer hamna på skåp-bloggen. Men för alla läsares skull (tack!) tänker jag försöka med någon form av balans!

Förövrigt så tror jag bilden för joels blogg blev ganska fin förutom att jag upptäckte att mitt hår är stort som ett mindre land i afrika, men jag inväntar mitt ettårsjubileum!

Dagens sämsta:
En onödig bussresa hem från skolan på ca 40 minuter, trevligt sällskap dock

Dagens bästa:
Kaffe med klara på kristine

Dagens plan (som jag i skrivande stund fick reda på):
Jag ska fira att Martini lyckats leva i nitton år


oliz
jag paralellbloggar också hihi :D
2009-01-16 • 13:53:29

klarrvelius
vaaa vilken är din andra blogg?
2009-01-16 • 14:38:29

olis
kan jagt inte säga här ju :$ tänk om någon av dina andra 100 läsare ser :S:S:S:S
2009-01-16 • 14:55:17

klarrvelius
heheheh när jag komer upp i 100 läsare ska jag bjuda på tårta :D
2009-01-16 • 15:00:41

matte
synd att bussen inte var missad. då hade resan inte varit lika onödig utan ganska trevlig, eller trevlig var den men den hade varit mer värd. så. känner att det inte varit bra svenska någonstans i den här kommentaren, förlåt för att jag förpestar din fina blogg
2009-01-16 • 17:41:01

klarrvelius
håller verkligen med! hellre förpestat än ingenting, och du, den är inte så fin än
2009-01-16 • 17:53:36

Klara
när blir jag länkad på din blogg
2009-01-18 • 00:08:12


Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0