haunted

Förut hade jag en plan, en inspiration och en vision. För fem timmar sen skulle jag börja utveckla detta, nu har jag ingenting! Eller jo, ångest. Jag har inte gjort en låt, jag har snarare tappat bort alla idéer och är tillbaka på noll, hurra! Jag har inte skrivit en bokstav i mitt engelskaarbete och låten till torsdag har jag inte ens vågat tänka på. Nej istället för att plugga satte jag mig och kollade på Aladdin, trean, rövarnas konung (okej det är världens bästa filmtitel men just nu tänker jag låtsas att det inte är kul för jag är sur). Jag lyckades vara duktig och plugga en dag. Trodde därför att jag blivit superman och tänkte att jag kunde ta hand om aaaaallt på en gång, smart drag. Skolan kan dö i en eld och jag vill verkligen inte gå till skolan imorgon!

Dilemma! Maskerad 13e feb, skäggmodell i början av mars. Jag tänkte vara snyggast på maskeraden och mer lik min karaktär än någon annan men nu skiter det sig. Jag menar, jag kommer inte hinna odla ett myndigt skägg på den tiden, inte om det ska kunna klippas i alla fall.

kisskisskissurin



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0