head honcho

Ibland önskar jag att jag var rocker på 80-talet alltså, fast det är nog skönare att jag inte vara det för då slipper jag vara en avdankad rocker nu!

Idag har jag och ebba i stort sett bajsat färdigt våran duett, som nästan låter ganska bra nu, dock är det ingen slät bajskorv. Jag är i alla fall mycket nöjd med dagens insats! Och jag älskar mina gitarrer oerhört mycket, även om jag vill ha nya. Jag förstår inte varför jag inte spelade mer gitarr förut, men det gör inte ni heller så då får det va!

Min mamma är söt. Trots att hon är ca 4 centimeter från att vara klassad som dvärg så var handboll hennes absoluta favorit på idrotten i skolan, en liten Ljubomir Vranjes alltså. Eller okej, hon berättade ju aldrig om hon var bra. I alla fall är hon ganska road nu för tiden när det är handbolls-vm på tv, och jag tycker att det är så otroligt konstigt men ändå roligt att se att min mamma är insatt i en sport. Hon kan nästan mer om handboll än vad jag gör, men i en sport som fotboll kan hon knappt skilja på lagen trots att dom har olika tröjfärger!

Nu tänker jag vara otroligt duktig och plugga, och inte för att jag känner att jag måste utan för att jag vill!


ebba
vem har sagt att man måste va slät för att va charmig? jag är också nöjd med bajset :)
http://ebbaac.blogg.se/
2009-01-18 • 21:24:29


ebba
i stort sätt? tror du menar sett. hehe..............
http://stopover.blogg.se/
2009-01-18 • 21:32:06


klas
neeeeej vad sämst =((((((( men jag har å andra sodan inte sagt att jag inte kommer våldta det svenska språket
2009-01-18 • 21:37:21


Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0