I'm the bloodstain on your shirt sleeve

Konserten avklarad! Det gick väl helt okej, även om det kändes som att det gick mycket bättre på senaste repet. Jag är i alla fall väldigt nöjd med att jag ens vågade gå upp på sista tonen. I själva verket så är jag nog faktiskt mest nöjd med låten jag sjöng för resten gick bara dåligt! Och en extrem lättnad nu efteråt, jag var så sjukt nervös hela eftermiddagen att jag förmodligen påverkade richterskalan, låg nog på ungefär exakt 3.5, eller nej typ mer, typ 3 och två fjärdedelar. Min vibrerande kropp kan även berott på den termos kaffe jag tömde under musiklektionen, men det låter som en dålig bortförklaring, så det var nog helt enkelt nervositet. Nu blickar jag framåt mot nästa konsert, på onsdag, det kommer att bli grymt! KISS!

Imorgon är det ledighet och utgång som gäller, fast jag hatar ordet utgång. Det är snyggare att säga att man ska någonstans och bli full. Så det är vad jag planerar att göra. Fast egentligen inte, jag ska vara försiktig med mina slantar! Dagen borde i alla fall ägnas åt städande av mitt rum, och en sak är säker, det kommer inte att ske!

Nu ska jag återgå till min sexsträngade kvinna och göra kärlek. Jag ska använda min lilla plastsak så vibrationerna kommer in i hålet och sen kommer hon låta vill jag lova.


matilda
ofta "brott på..." och det var bra. jättebra!
2009-01-30 • 10:11:08

klas
jag missade en bokstav okej! tack matte =)
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-01-30 • 11:44:43



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0