injection

Nu är jag tillbaka i min röra efter två dygn i askels hus. Fast jag har hunnit duscha, jag kände att det verkligen var passande då jag, och framförallt mitt hår, var risigare än ett kinaland. Anledningen till detta fenomen är att jag har gömt mig från allt som har med ordet hygien att göra sen i fredagsmorgonen.

Nu tänkte jag att jag skulle plugga, fast frågan är om jag inte kommer sätta mig med en gitarr istället. Eller spela något tråkigt spel (om jag mot förmodan inte fått nog av det i helgen). Eller träffa en vän. Eller dricka te. Eller städa min garderob. Eller äta kakor. Eller sälja saker på tradera.

Ja, vad kommer hända? Följ den spännande upplösningen i Klas Lindgrens söndag!
To be continued....


linni
eller prata med mig på msn



NEJ för det kommer inte hända
2009-01-25 • 16:52:40

klas
nej inget sånt trams!
http://germsofperfection.blogg.se/
2009-01-25 • 17:08:28



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0