jobbar

noooooooooooo, facebook har maintenance, jag får panik och dör, i en eld. Nej egentligen inte, för nu kan jag ju alltid blogga istället för att sitta och glo på facebook där det ändå inte händer något såhär dags. Dessutom kan jag passa på att njuta lite extra av mina perfekt tillagade pommes och köttbiten med en smält ost på.

På tal om perfekt så är de enda vibrationer i luften (läs: ljudvågor) som skapats av mina högtalare i sin tur skapta av afasi & filthy. Det känns otroligt bra och gör mig otroligt pepp!

På tal om otroligt pepp har jag just införskaffat mig en bag in box, och har börjat tagga för lördagen!

På tal om tal så blev jag klar med utbildningen på jobbet idag och fick ringa mina första samtal. Dock blev det inte så mycket tal eftersom ingen svarade.

På tal om mycket så gjorde mina potatisstavar mig väldigt mätt.

På tal om potatisstavar tänkte jag försöka sova tidigt ikväll.

På tal om logik så nej.



Namn:

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0